Informacja o prowadzeniu konsultacji projektu Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi na 2021 rok
Urząd Miejski w Warce zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1057) działające na terenie Gminy Warka lub na jej rzecz, do udziału w konsultacjach projektu Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi na 2021 rok.
Konsultacje zostaną przeprowadzone zgodnie z uchwałą Nr IV/28/11 Rady Miejskiej w Warce z dnia 27 stycznia 2011r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Konsultacje rozpoczynają się dnia 06 października i potrwają do 20 października 2020r. Ich formą jest zamieszczenie projektu aktu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w celu uzyskania opinii organizacji pozarządowych na temat projektu zgodnie z § 2 ust. 4 lit. b) w/w uchwały.
Projekt Programu znajduje się na stronie internetowej UM w zakładce Otwarte Konkursy Ofert www.warka.pl/oko oraz w BIP w zakładce Organizacje Pozarządowe.
Opinie i uwagi do zamieszczonego Programu należy zgłaszać wybraną przez siebie formą:
- drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka
- drogą elektroniczną na adres: um@warka.org.pl
- bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Warce – Biuro Obsługi Interesanta.
Komórką organizacyjną odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Warce