Jesteś tutaj: Start / Aktualności / OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
31 grudnia 2020

Urząd Miejski w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, tel. /48/ 665 12 00,

e-mail: um@warka.org.pl 

zatrudni na stanowisku

„Młodszego Referenta/Podinspektora w Wydziale Budżetu i Podatków w Urzędzie Miejskim w Warce”

 

Opis stanowiska pracy:

  • forma nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę na zastępstwo,
  • wymiar czasu pracy – 1 etat.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym
  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia;

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym specjalność rachunkowość i finanse,
  • samodzielność i komunikatywność,

Zakres wykonywanych (głównych) zadań na stanowisku:

  • Ewidencja wydatków budżetowych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej
  • Bieżąca kontrola wykonania wydatków.
  • Ewidencja księgowa raportów kasowych.
  • Terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych o wydatkach budżetowych (Rb-28S, Rb-50 i inne,) oraz wprowadzanie ich do systemów sprawozdawczych
  • Miesięczne uzgadnianie wykonania wydatków z kosztami.
  • Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej wskazanych wydatków.
  • Uzgadnianie sald kont księgowych
  • Rozliczanie delegacji służbowych.
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
  • Przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdania z wykonania budżetu.
  • Ewidencja księgowa i uzgadnianie sald związanych z sumami depozytowymi.
  • Przygotowywanie informacji, sprawozdań i  analiz z zakresu wykonywanych obowiązków na potrzeby wydziałów merytorycznych oraz przełożonych. 
  • Przygotowywanie płatności w systemie bankowym
  • Zastępstwo pod nieobecność pracownika w kasie Urzędu Miejskiego

Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  2. własnoręcznie podpisane c.v.;
  3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu);
  4. własnoręcznie podpisane oświadczenia (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu) o:
    1. nieposzlakowanej opinii;
    2. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
    3. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202);
    5. posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy.
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;

Oferty należy składać do 12.01.2021 r. do Urzędu Miejskiego w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1.

                                                                                                                

Data umieszczenia ogłoszenia: 31.12.2020 r.                                                  

* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego