Informacja
Urząd Miejski w Warce informuje, że prowadzone są prace nad budżetem Gminy Warka na 2024r. W związku z tym zwracamy się do organizacji pozarządowych działających w sferze zadań publicznych (określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) na terenie gminy Warka lub działających na rzecz naszej gminy, zainteresowanych realizacją zadań publicznych, z prośbą o składanie do Urzędu Miejskiego:
- „ANKIET” wg załączonego wzoru – załącznik nr 1
- „OPIS PLANOWANEGO ZADANIA ORAZ PLAN WYDATKÓW” – załącznik nr 2
W załączniku nr 2 powinny być szczegółowo opisane zadania publiczne, realizacją których zainteresowane są organizacje składające formularze. Złożone opisy planowanych zadań będą pomocne w ułożeniu zadań publicznych i zabezpieczeniu w budżecie Gminy odpowiednich dotacji na ich wykonanie w ramach współfinansowania. Ponieważ termin opracowania projektu budżetu Gminy upływa w dniu 15.11.2023r. uprasza się organizacje o składanie ww. załączników do dnia 20.10.2023r.
Zaleca się aby w ankiecie zawarte były co najmniej te dane, które wymagane są w załączonym formularzu. Po analizie złożonych propozycji, Rada Miejska przyjmie te zadania publiczne do realizacji w budżecie 2024r., które najbardziej będą odpowiadały potrzebom mieszkańców Gminy Warka, a następnie zostanie ogłoszony otwarty konkurs ofert na ich realizację.
Osobą do kontaktów w wyżej wymienionych sprawach jest:
Magdalena Lewandowska – tel. 048 665 12 68,
e-mail: m.lewandowska@warka.pl
Pliki do pobrania
-
ANKIETA (40.00 KB)
-
OPIS PLANOWANEGO ZADANIA ORAZ PLAN WYDATKÓW (45.50 KB)