Zapytanie ofertowe
Urząd Miejski w Warce, działając w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986) oraz o Zarządzenie Nr IR.120.56.2016 Burmistrza Warki z dnia 21 grudnia 2016r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 30 000 euro (bez podatku VAT) ze zmianami zwraca się z prośbą
o złożenie oferty na Zakup laptopów w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego ” dla Urzędu Miejskiego w Warce.
Opis przedmiotu:
- Laptop – 5 szt.:
- Procesor co najmniej dwurdzeniowy, o częstotliwości minimum 1,6 GHz
- czas pracy na baterii umożliwiający całodzienną eksploatację (min. 6h pracy na baterii),
- pamięć RAM minimum 2 GB,
- pamięć masowa minimum 32 GB,
- ekran dotykowy o wielkości nie mniejszej niż 10" i rozdzielczości 1280x720 lub wyższej,
- możliwość podłączenia do sieci WiFi o standardzie co najmniej 802.11g,
- złącza i łączność: USB, HDMI lub równoważne, Bluetooth w standardzie minimum 2.0,
- zintegrowane komponenty multimedialne: kamera, mikrofon, karta audio i głośniki.
- możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu.
- mysz optyczna
- System operacyjny: Windows 10
- min. 2 lata gwarancji
Zamawiający wymaga: min. 24 m-cy gwarancji
Wymagany termin realizacji zamówienia – 14 dni od daty zawarcia umowy.
Rozliczenie umowy odbędzie się w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury po protokolarnym odbiorze elementów dostawy.
W odpowiedzi na zapytanie prosimy o podanie całkowitej ceny brutto szacowanej dostawy wg załącznika nr 1.
Wyliczając całkowitą cenę brutto prosimy uwzględnić koszty transportu do Urzędu Miejskiego w Warce.
W załączniku nr 1 prosimy także o podanie typu i producenta urządzenia proponowanego w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Podstawą wyboru oferty przez Zamawiającego będzie najniższa kwota brutto oferty oraz spełnienie warunków formalnych, tj. zagwarantowanie wymaganego terminu gwarancji na urządzenia oraz zaproponowanie urządzeń komputerowych zgodnych z opisem.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem prosimy o złożenie oferty w terminie do dnia 18.03.2019 r.
Oferty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego1, 05-660 Warka, złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Warce, faksem na nr 48 665 12 25 lub e-mailem na adres um@warka.org.pl.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę kontaktować się z:
Aneta Kosińska tel. 48 665 12 68
lub Mariusz Fronczek – w sprawach przedmiotu zamówienia, tel. 48 665 12 63
Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać:
- Formularz oferty wg załącznika nr 1
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
Nie złożenie oferty w w/w terminie będzie traktowane jako brak zainteresowania zamówieniem.