Rzeczpospolita Polska Unia Europejska

Demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu z terenu Miasta i Gminy Warka

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 lipca 2015

Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 403/15 z dnia 08.04.2015r. przyznano dofinansowanie w formie dotacji w wysokości 41.665,00 zł na zadanie pn: ”Demontaż, odbiór, transport i utylizacja  płyt azbestowych z terenu Miasta i Gminy Warka”.

Dofinansowanie ze środków WFOŚiGW wynosi 17.646,00 zł, ze środków NFOŚiGW wynosi 24.019,00 zł, co łącznie stanowi 85 % kosztu całego zadania.

Do realizacji powyższego zadania Urząd Miejski w Warce w drodze konkursu wyłonił PHUP „Euro-Gaz” Sp.j. Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny, które w 2015r będzie odbierało  wyroby zawierające azbest z posesji położonych w Warce, a także z posesji położonych w: Wrociszewie, Michalczewie, Niwach Ostrołęckich, Michałowie Parceli, Zastrużu, Gośniewicach, Kazimierkowie, Starych Biskupicach, Starej Warce, Laskach, Murowance, Pilicy, Klonowej Woli, Nowej Wsi, Palczewie Parceli, Kalinie, Gucinie, Grzegorzewicach, Gąskach, Michalczewie, Hornigach, Konarach, Bończy, Piasecznie, Opożdżewie, Lechanicach, Borowym, Michałowie Górnym.

 

Burmistrz Warki

/-/ Dariusz Gizka