Rzeczpospolita Polska Unia Europejska

Demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu z terenu Miasta i Gminy Warka

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
8 lipca 2016

Uchwałą Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 268/16 z dnia 15.03.2016 r. przyznano dofinansowanie na zadanie pn.: ”Demontaż, odbiór, transport i utylizacja  płyt azbestowych z terenu Miasta i Gminy Warka dofinansowana przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji, w kwocie 39.124,48 zł.” co łącznie stanowi 85 % kosztu całego zadania.

Do realizacji powyższego zadania Urząd Miejski w Warce w drodze konkursu wyłonił PHUP „Euro-Gaz” Sp.j. Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny, które w 2016 r. będzie odbierało wyroby zawierające azbest z posesji położonych w Warce, a także z posesji położonych w: Michalczewie, Michałowie Dolnym, Michałowie Górnym, Gośniewicach,  Starej Warce, Pilicy, Magierowej Woli, Nowej Wsi, Palczewie Parceli, Klonowej Woli, Gucinie, Grzegorzewicach, Lechanicach, Ostrołęce, Palczewie, Ostrówku, Krześniakowie, Woli Palczewskiej.

 

Burmistrz Warki

/-/ Dariusz Gizka

                       Herb Warki